Tatralandia drugi raz wyróżniona tytułem Slovak Superbrands

Aquapark Tatralandia na Liptowie zdobyła po raz drugi nagrodę Slovak Superbrands.

Nagrody Superbrands zwane Oskarami Marketingu, są przyznawane w ponad 90 krajach na wszystkich kontynentach.  Oceniane są siła i wyrazistość marki. Wyróżnione zostają najefektywniejsze, długofalowe strategie marketingowe i zintegrowane działania, które budują tożsamość marki.

Tytułu Superbrands nie można kupić, jest wybierany przez jury całkowicie niezależnie.

Tytuł Superbrands w wielu krajach stanowi dla konsumentów istotne kryterium wyboru. Jest to możliwe dzięki czytelnym zasadom nominowania i nagradzania oraz kompetentnej pracy niezależnej Rady Marek (jury) składającej się z czołowych przedstawicieli biznesu, instytutów badań marketingowych, agencji reklamowych i mediów.

Erik Koronczi, dyrektor Superbrand na Słowacji, powiedział: „Tatralandia ma doskonały produkt, bardzo stara się zadowolić swoich gości i przyczynia się do poprawy sytuacji ekonomcznej w najbliższej okolicy i w regionie.”